Pealkiri: 

Rahuloleva patsiendini läbi hästitoimiva organisatsiooni

Autorid: Lumi Ü
Väljaandja/tellija: Tartu Ülikool: Tervishoiu instituut
Märksõnad: rahulolu, tervishoiutöötajad, töökeskkond, terviseteenused, haiglad
Välja antud: 2008
Tüüp: Magistritöö
Failid:
Nimi SuurusFormaat
Lumi2008.pdf665.34 kBAdobe PDF
Alamvaldkonnad:Terviseteenuste korraldus, kättesaadavus ja kvaliteet
Füüsiline, bioloogiline, keemiline, sotsiaalne ja psühholoogiline keskkond
Kirjeldus: Töö eesmärgiks oli analüüsida Sihtasutuse Viljandi Haigla personali tööga rahulolu kui organisatsiooni toimivuse ja kvaliteetse tervishoiuteenuse osutamise eeldust.
Tervishoiuteenuste kvaliteeti iseloomustavad mitmed erinevad aspektid, mille mõistmine on aluseks igasugusele kvaliteedialasele tegevusele tervishoiusektoris. Üheks selliseks aspektiks on töötajate rahulolu, sest rahulolu uuringute kaudu mõõdetakse õhkkonda organisatsioonis, töötajate pühendumust, eesmärgi saavutamise võimalikkust jms. Uuringu tulemused aitavad ka juhil hinnata oma kompetentsust ja parandada juhtimist.