Pealkiri: 

Koolipõhiste psühhosotsiaalsete sekkumiste mõjusus teimeliste internaliseeritud probleemide ennetamisel

Autorid: Bogdanov H
Väljaandja/tellija: Tartu Ülikool. Peremeditsiini ja rahvatervishoiu instituut
Märksõnad: vaimne tervis, noored, õpilased, depressioon, suitsiidid, interventsioonid
Välja antud: 2019
Avaldamise koht: Tartu
Tüüp: Magistritöö
Failid:
Nimi SuurusFormaat
Bogdanov2019.pdf811.93 kBAdobe PDF
Alamvaldkonnad:Vaimne tervis
Kirjeldus: Magistritöö eesmärk oli hinnata koolipõhiste psühhosotsiaalsete sekkumiste mõjusust Eesti 14-15-aastaste teismeliste internaliseeritud probleemide ennetamisel ja samas anda ülevaade internaliseeritud probleemide esinemisest ning kirjeldada internaliseeritud probleemide esinemist lähtuvalt potentsiaalselt seotud tunnustest. Hindamisel võrreldi minimaalse sekkumisega (kontrollrühm) kolme erineva tasandi sekkumist, milleks olid YAM (universaalne sekkumine), QPR (valikuline sekkumine) ja ProfScreen (näidustatud sekkumine).