Pealkiri: 

Alkoholi telereklaamide kontentanalüüs

Väljaandja/tellija: tnsEmor, Tervise Arengu Instituut
Märksõnad: alkohol, reklaam, meedia
Välja antud: 2010
Tüüp: Uuring/analüüs
Failid:
Nimi SuurusFormaat
TNSEmor2010.pdf661.76 kBAdobe PDF
Alamvaldkonnad:Sõltuvusainete tarvitamine
Kirjeldus: Käesoleva uuringu põhieesmärgiks on selgitada välja perioodil 31. mai - 30. juuni 2010 Eesti vaadatuimates telekanalites näidatud alkoholireklaamide sisu järgmistes punktides: andmed reklaamklipi kohta; tegevus; keskkond, kus tegevus toimub; tegelased, sh tegelaste arv, sugu, vanus; tegevuse toimumise aeg; meeleolu; toode ja toote omadused; tekstilised sõnumid ning tekstilise sõnumi edastamiseks kasutatud hääl.
Uuring on vajalik selgitamaks välja, millisel määral kujutatakse alkoholi telereklaamides tooteid ja selle serveerimisviise ja millisel määral elustiili (pidu, seltskond, alkohol teeb rõõmsaks ja on peo käivitaja, jms).