Pealkiri: 

Meediakampaania "Jää puhtaks!" märkamise, mõju ja sobivuse uuring

Väljaandja/tellija: Turu-uuringute AS
Märksõnad: narkootikumid, ennetamine, meedia, noored, Internet, tervisedendus
Välja antud: 2006
Avaldamise koht: Tallinn: Tervise Arengu Instituut
Tüüp: Uuring/analüüs
Failid:
Nimi SuurusFormaat
TerviseArenguInstituut2006.pdf187.1 kBAdobe PDF
Alamvaldkonnad:Sõltuvusainete tarvitamine
Riskikäitumine
Tervisepoliitika rakendamine ja hindamine
Kirjeldus: Meediakampaania "Jää puhtaks" sobivust, märgatavust ja arusaadavust on antud raportis analüüsitud toetudes erinevatele andmetele - elanikkonna küsitlusele, neti küsitlusele ning kõige enam noortega läbi viidud fookusgrupi intervjuudele. Raport annab ülevaate sellest, milline osakaal elanikest on kampaaniat märganud ning kuidas nad on sõnumist aru saanud; milliste kanalite kaudu info enim levib -nii kampaania kohta üldiselt kui kodulehekülje kohta spetsiifiliselt; kuidas sihtrühm, teismelised, on aru saanud kampaania sõnumist, milliseks nad hindavad selle mõju, kuidas suhtutakse kodulehekülge narko.ee; ning taustaks on toodud ka noorte nägemusi ja hinnanguid sotsiaalreklaamidest ning uimastipreventsioonist üldisemalt.