Pealkiri: 

Alkoholireklaam ja noored

Väljaandja/tellija: Emor
Märksõnad: alkohol, televisioon, reklaam, noored, lapsed
Välja antud: 2008
Avaldamise koht: Tallinn: Tervise Arengu Instituut
Tüüp: Uuring/analüüs
Failid:
Nimi SuurusFormaat
Emor2008.pdf1.26 MBAdobe PDF
Alamvaldkonnad:Sõltuvusainete tarvitamine
Füüsiline, bioloogiline, keemiline, sotsiaalne ja psühholoogiline keskkond
Kirjeldus: AS Emor viis läbi Teleauditooriumi Mõõdikuuringu ning Reklaamipanuste uuringu AdEx andmebaasidel baseeruva analüüsi kaardistamaks laste ja noorte sihtrühma (4-17-aastased) telerivaatamisharjumusi, alkoholireklaami mahtude muutusi ning alkoholireklaami jõudmist nendeni.