2002 | 12-18-aastaste kooliõpilaste motivatioonilised tegurid kehalises kasvatuses ning tunni õpikeskkonna tajumine | Israel H; Tartu Ülikool: Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut |
2003 | Keha koostise, kehalise aktiivsuse, aeroobse töövõime ning vere leptiinisisalduse vahelised seosed vanemaealistel naistel | Rüütel K; Tartu Ülikool: Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut |
2009 | Physical activity and motor skill development in children | Päll P; Tartu Ülikool: Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut |
2009 | Physical activity and motor skill development in children | Päll P; Tartu Ülikool: Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut |
2007 | Söömishäirete riskifaktorite esinemine Eesti aeroobikatreenerite seas | Parm A-L; Tartu Ülikool: Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut |
2012 | Tervisega seotud elukvaliteedi tajumine erineva organiseeritud sporditegevuse kogemusega Tartu koolide 7.-8. klassi õpilastel: 6-kuuline longituuduuring | Sulg K; Tartu Ülikool: Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut |
2009 | The components of social-cognitive models of motivation in predicting physical activity behavior among school students | Pihu M; Tartu Ülikool: Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut |
2008 | The relationships between anthropometry, physical activity and motor ability in 10-17-year-olds | Saar M; Tartu Ülikool: Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut |
2006 | The role of perceived teacher feedback and perceived learning enviroment on intrinsic motivation in physical education | Koka A; Tartu Ülikool: Spordipedagoogika ja treeninguõpetuse instituut |